Lite av varje! :)

Idag har jag jobbat, och det har gått super bra. Sista dagen va jag vet nu, så de är bara att hoppas på att de ringer snart igen. Pengarna går alltid åt, plus att de är skönt att ha nåt att göra på dagarna. Jag känner att jag har kommit in i de mer och mer nu, man lär sig nåt nytt varje dag! :)

Sitter här hemma, vet inte vad ja ska hitta på, funderar på att fixa mina naglar lite, va ett tag sen jag hade manikyr, får ju inte ha de på jobbet, så tänkte passa på nu när jag inte har nån mer dag inplanerad! :)
Känner att jag även borde ta mig en promenad, men får se hur de blir med den fronten, är väldigt trött och huvudvärken är på gång! :S

Är lite sugen på att dra in till stan och se den nya Beck på bio, de värsta är att de är så nedrans dyrt! :) haha. Men jag får helt enkelt se va kvällen har att bjuda på.!

4 September nu på fredag, då blir de tjejkväll igen, de tycker jag ska bli himla skoj. Är ju iaf 5 månader sen sist nu! Tiden bara rinner förbi. Blir iaf grill och mys kväll med tjejerna hos Johanna! Skoj! <3

Jag är så nedrans sugen på kräftor så de finns inte ord för de! :) Mums så gott! Måste be mamma ringa B-M snart så jag kan få mina som hon har lovat mig! Yeeah! =)

Jag älskar dig mer än ord kan beskriva!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Japps på fredag ska det bli sköjj. :) Ang tidigare inlägg så tycker jag verkligen att du ska köra igång med handboll. Det är ju liksom du! :)

2009-09-01 @ 07:01:58
URL: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0