Länge sen!

De va ett tag sen sist jag skrev här, har inte riktigt haft tid och orken, för oftast blir de att man bara bubblar på och skriver massor när man väl skriver! :)

Sitter här trött och sliten efter gårdagen, fira farmor på kvällen först, sen åkte jag till jossan, sen gick vi två till Emma, för att festa, och de va himla kul faktiskt, kanke blev lite för mycket av de goda för min del, fast idag mår jag faktiskt ganska bra skillnad mot vad jag brukar göra! Jobb har jag tackat ja till också idag, börjar 16.00-19.45 så de är skönt att de är ett kort pass. Imorn förmiddag blir de jobb också! Skönt med jobb! :)

Göteborg va himla roligt och trevligt, på onsdagen åkte vi här ifrån vid typ tio, så vi va framme vid ca tre nångång, då gjorde vi i ordning i stugan och så, sen blev de Nordstan och käk ute på Restaurang, eftersom Liseberg va stängt. På torsdagen öppnade Liseberg tre så då blev de bara häng i stugan lite innan, åt lite och så, sen blev de Liseberg, och de är ju så oerhört roligt. Balder är den roligaste, tror Jossan och jag ´åkte den fem gånger eller nåt! :) Och på fredagen innan hemfärd så blev de Liseberg, stanna kvar tills de stängde klockan tio, så de blev en lång dag! :)

Har bestämt mig för nu att jag ska börja handboll, saknar det så in i norden! :) Måste bara få mod till att knalla upp till nån träning, jag kommer säkert vara helt slut efter första, men jag ska köra i mitt tempo så går de nog bra! :)

Nu måste jag duscha så jag hinner innan jobbet! :) blev lite uppdatering iaf! :) Haha! :)
Puss Fia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0