Ingen bra dag!

Stallde mig på vågen idag igen, fast jag inte skulle och de visa ytterligare -1 kg, så nu är de sammanlagt -5 kg. Så åt rätt håll går de iaf! :) Men nu är de en vecka kvar, så nu blir de att ställa sig på vågen, dagen innan Gbg, om de nu blir Gbg!

Idag är ingen bra dag för mig, känner inte alls för nåt speciellt, allt känns så pissigt och allmänt träligt bara. Usch varför ska man ha sånna här dagar för? Är inte alls på humör, men de är ju inte så konstigt kanske, usch va trött jag bli på vissa människor, skulle kunna spy!

Neej, idag blir de inget långt inlägg, känner inte alls för de här! Och jag har väl inget att skriva direkt heller.

Imorn ska jag och mammi in till stan och köpa träningsskor, nåt positivt och lite annorlunda i vardagen, jag tror det är att de händer för lite för mig, jag blir sur och hängig p.g.a att jag blir rastlös och bara tycker allt är så tråkigt!
Aaah Whatever! :)

Funderar på en liten promenad i min ensamhet, och bara vara för mig själv, med lite musik! :)

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Hej gumman! Håller me dig, så jävla tråkigt när man har såna dagar då allt känns så himla pissigt :( Tänkte fråga dig om du ville följa me på sexparty den 28/8 på nyhem? :D

2009-08-20 @ 22:28:52
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0