Hemma igen!

Marknad och Ikea, marknaden va väldigt jobbig, den va lång, det var väldigt varmt men de va ändå roligt att kolla eftersom jag senaste va där när jag var fem år! :) Sedan åkte vi vidare till Ikea eftersom mamma slog sönder min vas, haha. Fick en super snygg tröjskjorta av mammsi, Tack! <3 Sen åt vi där också. :)

Nu sitter jag hemma, är väldigt seg, ska hoppa in i duschen och sedan åka till Lotorp och kolla när Älsk spelar, tror bror skulle med, annars får jag sitta själv! Sen vet jag inte vad som händer! Funderar på att ta med mig filmen idag, så kanske älsk och jag kan se den. :)

Jag orkar inte anstränga mig hela tiden, får man inget tillbaka så tappar man orken!
Frågan är vad de är man gör för fel, eller vad felet är på mig?
Ni får ursäkta men helt plötsligt blev jag på väldigt dåligt humör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0