Härlig fredag!

Kom hem för en stund sen, tog mig två knäcke mackor till frukost och satte mig fram för tv:n och kolla lite på våra bästa år, men till sist så fastna jag här, konstigt nog! :) Stallde mig på vågen innan jag åt, och de visade - 2 kg, på fyra dagar. Så de är på rätt väg iaf, så de är bara att stå ut och fortsätta kämpa! :)

Nåt som inte känns så roligt är att jag börjar jobba om 3 timmar i de här underbar vädret, men de är väl bara att gilla läget. :) 14.00-20.00, efter de ska vi se filmen som vi fortfarande inte har sett.:) haha. Kommer inte ihåg va den heter just för tillfället, men Will Smith är med i den! :)

Igår kväll efter Älsks match som de förlora, så åkte jag, Älsk, Fille och Andy och bowla. Och vem vann då? joo JAAAA! :) Haha. Vi hann köra 2 serier och jag fick över 300 popäng, så mycket har jag nog inte fått förut va jag kan minnas! :) Efter de blev de att sova, och för en gångs skull kunde jag somna tidigt! :) Så idag känner jag mig ganska pigg! :)

Neej, nu ska jag hoppa lite hopprep fixa en sallad som jag ska äta innan jobbet!
Ha en bra dag alla ni som är lediga! :)
Puss Fia


Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Ja klart ja kan :) de är bara kul. hör av dig när du har tid? ja har alltid tid :) Puss o kram

2009-08-07 @ 14:05:26
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0