Godförmiddag, eller nåt?

Kom hem för en stund sen, tog mig en knäcke macka till frukost. Har hunnit med att dammsugit också, usch de är inge roligt alls, men man måste. Så när jag har skrivit klart bloggen så ska jag hoppa lite hopprep. :) Allt blir så stressigt när man börjar så tidigt, 13.00-20.00. Så jag måste hinna med att duscha och äta innan med!

Idag kommer familjen hem, de skulle egentligen ha kommit hem imorn, men Olle och Oskar har blivit sjuka så de kommer hem idag istället. Mamma har köpt andra säsongen av Two and a half men till mig! Jippie, har faktiskt bara en skiva kvar från första! :)

Gårdagen på jobbet gick bara bra, går bara bättre ju fler dagar jag jobbar där, som vanligt när man väl har kommit in i allt ordentligt, då är de dags att sluta. Och ja så är de nog nu med! Men de ska samtidigt bli skönt med lite ledigt. De jag mest ser fram emot, de är Göteborg med Älsk, Jossan, Daniel och Novalii, de kan inte bli bättre! Skönt att bara komma här ifrån.

Jag har försökt, vad finns de mer jag kan göra, kanske är dags för er att börja engagera er lite innan de är för sent!

Min mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0