En ledig tisdag!

Idag va de dags för massage, hade sett fram emot de, eftersom jag hade bytt två dagar, men kan säga som så att när jag väl la mig där och hon börja massera så va de inte lika skönt längre. Kanske har början till en inflamation i axeln, och de kändes förjävligt där! Satan va ont de gjorde! "/ Har inte tid att bli skadad nu inte, de är mycket som står på schemat, Gbg, börja träna med Jossan, börja handboll osv! :)

Igår blev de en svänga till Grensholm och hälsa på Emma och Janne, de va mycket trevligt, vi grilla, spela kort och bara hade de mysigt! :) Bilder finns på Bdb! :)

Neej nu ska jag slänga mig framför soffan, kolla på Two and a half men, ta mig ett apelsin och vänta på att mammi kommer hem med bilen, så jag och Älsk kan brumma till Jossan och Daniel! :D Får se va vi hittar på, har funderat på att gå upp och kolla läget nån dag på handbollsträningen! :) Och kolla hur mycket jag måste komma igång så jag orkar med! :D haha !

Ha en trevlig dag! Puss Fia

Kommentarer
Postat av: Emma

Lägg dig i soffan, tror det är skönare=)



Usch, jaghar haft inflammation i musklerna i nacken/ryggen, och det är nästan värre än förlossningen=) Jag trodde jag skulle dö, kunde inte röra mig. Fick jättestarka tabletter som man blev riktgt kul av=)

2009-08-11 @ 20:21:47
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0