!?!?!

Sitter hemma, inatt fick jag sova ensam i rummet, Stoffe gick och la sig i ett annat för jag snarka så dant, vaknar av att pälsk pussar på mig, kan man vakna bättre, NEJ! Iaf så skulle han åka till garaget.

Ska jag vara ärlig saknar jag dig! Va aldrig meningen att de skulle bli så här! :/

Idag är en riktigt härlig dag, och så ska man jobba, egentligen skulle vi ha grilalt här hemma ikväll men de blev flyttat till måndag!




Din närhet gör mig stark, din närhet gör mig varm och lycklig!
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja nu får ta & slå våro kloka huvuden ihopp snart. =) Ha en kanonhelg tjejen!!

2009-04-10 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0