Torsdag

Du vet inte ett skit om mitt liv!!

Idag blir de återigen jobb vilket känns bra, synd bara att de är just nu när de fina vädret har kommit men jag får titta ut och se de fina vädret. Idag blir de en kort dag, men tillräckligt länge för att hinna göra saker så jag får ännu mer ont i ryggen! Usch de är mycket slit och släp. Idag är de jag som kommer först vilket innebär jag som börjar med kvällsmaten! =)

Igår efter jobbet åkte jag till pälsk, vi såg filmen på 6:an, Tokyo Drift. Men som vanligt somna han. ! Haha.
Idag slutar jag också kvart i åtta, har inget planerat, skulle vara kul att träffa Joss, annars får jag vänta tills imorn!


Neej, av social med mamma och Henke, dra ner på centrum och kolla rean på Nugget! =)
Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0