Promenad!

Hopp, blev en promenad till slut, dock inte den vi hade tänkt att gå, vi prova den nya vägen de har gjort utmed gron, väldigt mysigt fakstikt! Har nog inte rätt skor att gå i, har väldigt ont i fötterna och förväntar nog att jag kommer få blåser som jag alltid lyckas få! :/ De ringde också från polen under promenixen, ska jobba på fredag, på Solis! Slappt. Bara vara med dom och laga mat! Haha.

Imorn blir de åter igen en promenad innan mamma drar till jobbet, får se om vi tar samma väg som idag fast de långa varvet eller om de blir till Butbro imorn! :D

Funderar på att kanske lura på Henke att vi ska spela bowling idag, får se! De är ju skoj! :D Hehe.

Vill även göra nåt med mitt hår, vet dock inte om jag ska färga svart igen eftersom håret växer som ogräs så blir de ju en vacker utväxt eller om jag ska försöka få bort den svarta färgen och göra nåt annat? Help me! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0