Onsdag!

Vakna av att mobilen ringde, de va polen som undra om jag kunde jobba imorn, jätte kul ska jobba med kärringen som klagar hela jävla tiden, som tur är så är de bara 5 timmar och jag hoppas de går väldigt fort! Men pengarna behövs!

Idag blir nog min moppe såld, ska bli så skönt att bli av med den där fula saken, usch! 4 år har jag trälat och åkte på den där lilla fjösen! :) Hahaa.

Imorn blir de jobb vilket jag inte ser fram emot, usch äckliga kärring som bara klagar hela tiden. Hoppas på att de 5 timmarna går fort.

Kommentarer
Postat av: Johanna

5 timmar går fort ska du se gumman, du får tänka på pengarna.

Va ska du sälja moppen? naaee inte lilla nykelpigan, minns du att jag kalla den det när du köpt den? :)

2009-04-08 @ 16:51:43
Postat av: Josefine

Du jobbar & jobbar du :) Hoppas du har en kanon bra påskhelg. Vem har kommenterat anonymt, haha dum fråga, vad har den anonyme skrivit? Kolla upp ip adressen gumman.

2009-04-10 @ 11:22:08
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0