Måndag

Johanna här kommer uppdatering! :)

Yeees, hemma efter en lång arbetsdag! Har suttit och slappa nu i en timme och nu så blev jag bjuden på te hos Emma på hennes balle! :D Självklart kommer ja! :) hahaa. Så ska bara skriva klart de här, sen blir de att brumma iväg dit en svänga, hem snacka lite med mamma och sen tillbaka! Haha.

Vädret gör mig glad och lycklig. Mamma är på schema möte, hoppas att de blir klart så att jag kan få mitt schema hur jag ska jobba i sommar, så man kan börja planera lite vad man kan göra!:D

De är 2 veckor kvar till Ullared, tiden bara rinner iväg, haha. Ska blir så skojigt, hoppas bara att man hittar nåt man vill ha! :D haha, men man hittar nog mer än va man borde handla, bruka va så iaf för mig. Köper nåt för att de kan va bra att ha nångång! Sen ligger de bara hemma och tar plats. =)

Neej teet väntar och Emma. Hej och hå, kolla himlen är BLÅ! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den tackar vi för. =)

2009-04-20 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0