Kall dag!

Idag är en burrig dag, bara ligga på soffan under täcket skulle inte sitta fel, men roligt värre. Har precis varit på massage och de va helt okej, trodde jag skulle få ondare, men att gå ut i kylan va inget vidare! Usch!  Nu ska jag snart ta en varm dusch, och sedan hitta något att laga, magen skriker efter mat! Haha.

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, får se om de dyker upp något roligt, pälsk kanske ska på sin första fotbollsträning, han har fått för sig att han ska spela fotboll istället för hockey vilket är ett himla bra förslag, hoppas på att de inte finns mobbare och folk som är så iskalla som sparkar på någon som redan ligger ner, och sänka nåns självförtroende ännu mer!

 

Två toppen brudar! Er har man aldrig tråkigt med :),
vill bara att ni ska veta att ni betyder mycket för mig! <3

Neej nu blir de duschen, fryser ihjäl snart! =) haha.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du betyder jätte mycket för mej med vännen.. <3

2009-04-21 @ 13:09:34
URL: http://emmaaaarydell.blogg.se/
Postat av: Josefine

Desamma gummsan. <3

2009-04-21 @ 22:17:11
URL: http://jsoodeerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0