Javisst!

Jobbet gick bra, jobba dels med en som aldrig hade varit där, så jag fick ta allt ansvar fö medicin osv! Men de funka bra iaf. Hopp får vi ser hur de går imorn på jobbet, på dagverksamheten, kommer typ känna mig som en prao elev, de är typ samma arbetsuppgifter man har där!:D Men de funkar nog bra.

Har precis kommit hem från stan, va där en svänga med Mia, är så fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma och inte göra nåt! Köpte en jätte fin skål som va super billig på nån ny affär som heter Chili, himla mysig affär!

Naaheej vänta på att mamma kommer hem med bilen så jag kan brumma iväg till Lotorp! :) Blir bara lugnt och förhoppningsvis sängen tidigt! :)

Har även fått mer jobb, fast de är 1 maj och 3 maj, men alltid en bra början på en ny månad! :)

SkeppoHoj! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tok unge va du med i nrrk idag??? Jag med, Chili va en himla mysig affär, hittade en tavla där inne som jag bara MÅSTE ha någon gång! Skålar finns ju i Ullared, men håller med de va fina & billiga! Köpte du en sån där som fans i olika färger eller? Puss

2009-04-16 @ 20:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0