Ingen bra dag!

Idag känns de som att de är en sån dag jag inte bryr mig om nåt, skulle nån komma och säga något olägligt så skulle jag kunna gå lös på den personen!

Människor är tydligen olika mycket värda, de är jävligt konstigt i mina ögon, har åldern nån jävla betydelse eller är de könet kanske? Åååh jag blir nästan spyfärdig på vissa! De kanske är min skyldighet att tycka om er men de är väldigt svårt ska ni veta! Innerst inne blir jag kanske ledsen men de är inget jag visar för er, inte för nån, men de känns jävligt tungt!

Som sagt va ingen bra dag, de kanske ni märker också!

Ehh de här va inge kul, blev ett kort och ointressant inlägg idag! Dusch och sen mat, har fortfarande inte fått nåt i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0