Huvudvärk!

Sitter här med jordens största hvudvärk, de är hemskt. Visst att jag brukar få de varje gång efter jag har varit på massage men aldrig så här, usch hon måste verkligen ha hittat nån väldigt bra punkt nånstans!

Haha, Weber är lite knas, han leker med en soda stream flaska och håller på och gnäller, mitt huvud mår jätte bra av de! =) Haha. Skoja, han är gullig, kan ju inte vara arg på en sån liten gulleplutt. !

Va tvungen att ta en tripp till Ica förut för att mjölken var slut hemma, eftersom jag har bilen så kunde inte mamma åka och köpa! Menmen de gick bra, va värsta äckliga typen som stod uppepå mig i kön och stöna som bara fan! Usch va finns de för folk egentligen, inte fan skulle jag stöna nån i kön i en affär! Aah eller de skulle jag väl inte göra annars heller. :) haaha.

Har fortfarande inte hittat nån tatto jag vill ha?! De är svårt, vill ha nåt med mormor och morfar, men samtidigt vill jag ha något annat fint och roligt, kanske skulle vara jobbigt att se den tatton med dom varje dag, eller skulle de kankse kännas skönt, de är frågan!? Men om de nu känns jobbigt så är de ju inte så lätt att ta bort den efteråt, så får fundera lite mer och verkligen tänka efter vad jag verkligen vill ha!

Här blir man misshandlad också, emma knäar mig på mitt knä och Weber bet mig i tån! Haha!

Neej nu blev de verkligen ett långt inlägg med bara massa skit.

Blir besviken och sårad över att du säger att du ska behandla oss lika! Men de är bara BULLSHIT! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0