Hemma igen!

Jaha, då va man hemma igen, känns i fötterna nu att man har gått i några timmar, värker som bara den! Men roligt har de varit, va ett bra tag sen jag var på Ikea, så blev glad när Emma fråga om jag ville följa med. För min del blev de dock inte så mycket shoppning, fick en väldig chock när jag tog kontoutdrag, tror pengarna lever sitt egna liv och drar iväg när de känner för de! Har ingen aning om vad jag har köpt för dom oså, men men!

Blev tre tröjor, ljus, pläd, skohorn, glas och lite till. Köttbullar och potatis blev de också! :D haha. Men däremot Emma hon hade med sig något ut från varje affär vi va i! =)

Ska ta och vila lite nu, tvätta av min fötter och smörja in dom, annars kommer jag få blåsor. :/ Sen ska jag vänta på att mamma och dom ska komma hem med bilen så jag kan brumma till Emma och sen ska vi iväg igen! :)

Hoppas ni andra har haft en bra dag, för de har jag! =) Aldrig fel att slösa lite pengar haha!

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0