Godmorgon Godmorgon!

Hopp, sitter här och väntar på att klockan ska bli dags så att jag kan cykla iväg till jobbet, blir ett kort pass idag, är insatt på fyra timmar för att personalen ska ha möte, men fyra timmer är lite pengar iaf! Jag läntar inte efter att få sätta mig på cykeln, jag hatar cyklar och de är fula, men tänkte bara snäll mot mamma för hon cyklar och vi slutar samtidigt så kan vi ha sällskap! :D

Bowling blev de igår med älskling, Emma och Janne, hela två timmar spela vi himla skoj faktiskt! Träningsvärken är på gång, inte så farligt nu men börjar känna i armen och även i rumpan!  Haha.

  

Efter jobbet blir de en promenad, får se om någon känner för att följa med, annars blir de att gå ensam! :)

Ha en bra dag, de ska jag försöka ha, utan någon nässpray min tog slut igår kväll, så de blir en tripp ner till centrum också för att inhandla sig en ny! Uuuh måste komma ifrån de där, men så himla svårt!

Tuuudddiiiluuu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0