Glad och tacksam!

Jag är glad att du alltid finns där och förstår mig, jag är mycket tacksam över att ha dig som vän.
Du har alltid varit så som en vän ska vara i mina ögon, du har aldrig sårat mig, du har aldrig svikit mig!
Du gör mig jämt glad!
De är jag glad och tacksam för! <3

Mamma och jag sitter hemma, vi har precis kollat på Extreme makeover, nu ska jag snart hoppa in i duschen och vänta på pappa och Henke att de ska komma från crossbanan så vi kan åka in till stan och handla! :) Ska handla godis till pälsks och Henkes påskägg med! :) haha!
Tror jag har lyckas övertala alla att vi ska äta på Donken, men inte så lätt när inte alla tycker om de lika mycket som jag gör! haha

Tog en sväng till Skiren med Jossan och Börni igår, mysigt, men blåste kallt. Pälsk ville grilla så vi hämta honom sen åkte vi till jossan, Stoffe satt utanför porten med engångsgrillen. haha. Jossan och jag gjorde potatisgratängen, Daniel kom när maten var klar, efter maten blev de Sniff! :)

Återkommer/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0