Fullproppad dag!

Fick ett mess av Emma förut, hon undra om jag ville med till Ikea,och de är ju klart jag vill de, så nu sitter jag och äter frukost medan jag skriver och sen måste jag hinna duscha med! =) Hon kommer och hämtar mig om en halv timme, först blir de att följa med henne till sjukan, sen brumma iväg till Ikea. :) Sen vid fyra ska jag följa med Emma igen när hon ska fixa en sak, sen efter de har jag lovat att följa med mamma och handla, så jag vet vad jag ska göra idag iaf! =)

Åkte till Jossan en snabbis igår på en kopp te, de blev dock bara en timme eller så för klockan va så pass mycket, men trevligt iaf! =)

Neej nu måste jag skynda mig! =)

Återkommer/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0