Fredagkväll!

Jag förstår inte varför jag har börjat fått sån huivudvärk för? Och de hjälper inte när jag tar nåt för de heller, usch de är jobbigt, de bara spänner i pannan och runt ögonen!

Hopp, sitter här ensam, alla sover. Rätt lugn dag! NU väntar jag bara på att den som ska vaka här i natt kommer så jag kan få åka hem först och hämta min mobil laddare för min mobil har dött, snacka om att jag har panik, har aldrig varit med om de förut! Hade tänkt att kolla nu på Så ska det låta eftersom jag var själv, men sen fick jag se att Caroline ar Ugglas eller va hon heter, så fick de bli Talang istället. Efter jag har varit hemma en svänga så ska jag till Emma. :)

Längtar oerhört mycket till imorn, så som Emma och jag har försökt att fixa hundvakt, och sen idag på eftermiddagen när jag åt kvällsmat på jobbet så messa jag Fille, och hon ville ju, så imorn blir de Hotellet med Emma! :D Sja bli roligt, synd bara att Jossan inte kan följa med då hade de blivit ännu roligare =) Men vi ska dansa åt dig!

Fick även lön idag, inte så värst bra men vafan kan inte klaga så mycket, hade ju bara jobbat 5 dagar förra månaden, men nästa lön blir bättre, idag är de min 10 dag jag jobbar, så den lönen kommer sitta fint, speciellt när man ska iväg till Ullared nästa månad och då går de ju åt pengar!

Nehe titta på tv i ytterligare en halvtimme innan hon kommer! Han en bamse trevlig kväll alla underbara människor!

Schillivippen! :D

Kommentarer
Postat av: malin

Jobbigt med huvudvärk :( Låter lite som migrän.

Hoppas det blir bättre.

2009-04-24 @ 21:48:56
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

urs med huvudvärk, fömodligen spänningshuvudvärk du har, kan tänka mig det eftersom du har ont i rygg osv. Funkar inte tabletter så ta en lugn promenad, drick massor eller ta ett gubbvil i skuggan. =)

Japp Ullared ska bli sköjj! =)

2009-04-27 @ 06:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0