Ett stort tack!

Kvällen med alla brudar blev hur lyckad som helts, god mat, lite gott att dricka för de som kan, spel, dans och framförallt mycket skratt! De va många som va trötta dels efter en veckas arbete och av andra anledningar! =) men de va hur kul som helst. Jag hade roligt, jag blev ju lite övertrött där ett tag och bjöd lite på mig själv, men de är ju aldrig fel! haha.

 
                                            


Idag ska jag och bror spela bowling, kulkul! Ikväll blir de nog bara lugnt framför tv:n! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själva! Verkligen jätte trevlig kväll med er flickor, synd bara att jag blev så trött, men det blir ju fler gånger & det snart får vi hoppas på. =)

2009-04-05 @ 11:54:30
Postat av: sandra

tack själv =) <3

2009-04-05 @ 13:53:36
Postat av: Madde

Tack själv!

2009-04-07 @ 10:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0