Ett stort tack!

Tack så mycket Frida för hjälpen, jätte fint!

Sitter hemma fryser som en tok, ska krypa ner i soffan snart och se Top model och sen vänta på att mamma ska komma hem med bilen så att ja kan åka till Emma sen och göra henne sällskap! :)

Älskling bestämde att han skulle träna, nu är de bara min tur kvar, får dock vänta till efter sommaren, men då jädrar smäller de, då blir de handboll igen! Ska bli riktigt roligt, har saknat den där nervösa känslan innan match i magen, alla taggade människor som ger gärnet, UNDERBART! =)

Är sugen på att göra en tatuering, vet inte vad ja ska göra riktigt med tanke på att den ska sitta där hela livet, så måste ja tänka lite till, sen vet jag inte om mitt mod räcker till, men tar jag med mig nån som kan hålla min i handen går de nog bra! :D Haha! Jag är en liten fegis, men kollar man på andra som har gjort så borde fan jag med klara av de! =)

Soffan och tv:n väntar! =)
Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Det va så lite så :)



De är klart du vågar tatuera dig. men som du säger. man ska verkligen tänka efter innan man tatuerar sig eftersom de ska sitta där resten av livet.

Kram F.

2009-04-21 @ 16:59:19
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloggen vart kanon fin verkligen :) Ha en fortsatt bra dag. Puss<3

2009-04-21 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0