En fundersam Sofia!

Idag är en depp dag för mig, min huvudvärk sitter fortfarande i, min rygg värker som bara den, de märks att man inte är van att jobba så mycket som man har fått gjort nu. Jag är jätte glad de är inte de, men de tar på kroppen!

Ibland har jag funderat på om folk verkligen förstår hur mycket man behöver varandra, eller jag behöver andra, jag vet inte om de är fel på mig, men jag behöver någon som stöttar mig, finns där och tror på mig!

Nu har jag jobbat två dagar den här veckan och jag har tre kvar, så ingen rast ingen ro! :) haha. Jag har nog haft min rast, de är kansk nu de sätts igång, och jag är överlycklig för de, men tror nog att de är dags att ta tag i mitt  liv och verkligen tänka igenom va jag vill, om ja kanske ska börja läsa till något, men va skulle de va, är ju så svårt när man inte har möjlighet att testa på olika jobb och verkligen känns efter om de finns nåt som passar mig.
Nej där jobben finns är ju på förskolor och äldreboenden, och förskolor, ALDRIG så va har man för val?!

Ibland känner jag för att bara packa väskan och dra någon annanstans i Svergie och kolla om de finns någon möjlihet att göra något av livet där?! Men nu är de ju iofs likadant överallt, med låg konjukturen, ah inget jag är insatt i men vafan!

Nehe slänga sig på soffan ett tag. Jag håller sten hårt i mina tummar att jag inte blir smittad av den där äckliga magsjukan som har gått på jobbet, Usch inget jag vill ha, och speciellt inte när jag åker till Ullared på Måndag! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan det va vårt samtal om livet, jobb, skola & allt mellan himmel & jord som grundat detta inlägg? :P

2009-04-29 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0